.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندراني‌ها انتخابات نمادين برگزار كردند
شهروندان آملي در استان مازندران به صورت نمادين در پاي صندوق‌هاي تعيين شده اخذ راي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شركت كردند.
مازندراني‌ها انتخابات نمادين برگزار كردند

شهروندان آملي در استان مازندران به صورت نمادين در پاي صندوق‌هاي تعيين شده اخذ راي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شركت كردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، اين اقدام كه از سوي فرمانداري شهرستان آمل انجام شد، سه صندوق اخذ راي در 10 نقطه شهر آمل به صورت گردشي منتقل شد.
حضور پرشور اقشار مختلف مردم آمل در پاي اين صندوق‌ها چشمگير و جالب توجه بود.
در اين ميان حضور جوانان آملي هم نمود بيشتري داشت و آمادگي خود را براي انتخابات روز 22 خرداد اعلام كرده بودند.
جمعي از شهروندان آملي در پاي صندوق‌هاي اخذ راي و به هنگام‌انداختن برگه‌هاي شركت در انتخابات، شركت در انتخابات رياست جمهوري را بسيار مهم و تعيين‌كننده خواندند و اعلام كردند: ملت آگاه و هوشيار ايراني اسلامي به سرنوشت كشور آگاه هستند و اين مهم را از بعد از پيروزي انقلاب تاكنون بارها ثابت كردند.
محمد كريمي يكي از دانشجويان آملي با بيان اينكه رئيس جمهور منتخب مردم بايد به فكر و در تلاش براي عملي‌كردن وعده‌هاي انتخاباتي خود باشد، افزود: مردم ما اين بار هم در اين انتخابات با حضور پرشور و حداكثري خود برگ زرين ديگري به تاريخ پرافتخار كشورمان مي‌زند.
شهروندان آملي در پاي صندوق‌هاي اخذ راي از آحاد مردم براي شركت پرشور در دهمين دوره انتخابات رياست خمهوري دعوت كردند.
‌فرماندار شهرستان آمل در اين باره با بيان اينكه در مجمع 334 صندوق اخذ راي براي جمع‌آوري آراي مردم شهرستان در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در نظر گرفته از افزايش 41 درصدي تعداد صندوق‌هاي اخذ راي در مقايسه با انتخابات دوره نهم در اين شهرستان خبر داد.
علي اكبريان افزود: از اين تعداد 235 صندوق اخذ راي ثابت و 99 صندوق سيار است.
فرماندار آمل اضافه كرد: 4 هزار و 500 نفر در برگزاري انتخابات در شهرستان آمل همكاري مي‌كنند.
اكبريان با بيان اينكه هم اكنون تمام‌ امكانات براي بر گزاري انتخابات سالم و پرشور رياست جمهوري در اين شهرستان فراهم است، تصريح كرد: امكانات براي برگزاري انتخابات رايانه‌اي در اين شهرستان ايجاد شده است.
وي با تاكيد بر اين كه حضور حد اكثري مردم در پاي صندوق‌هاي اخذ راي بسيار مهم و ارزشمند است، گفت: اين حضور مردم موجب اقتدار نظام و سربلندي ايران اسلامي در مقابل ديد‌گان دشمنان كشور مي‌شود.
فرماندار آمل با بيان اينكه دشمنان انقلاب از مدت‌ها قبل با ايجاد جنگ‌هاي تبليغي درصدد مايوس كردن مردم براي شركت در انتخابات هستند، خاطر‌نشان كرد: مردم انقلابي ما به سرنوشت كشور و نظام كاملا واقف هستند و در روز 22 خرداد با حضور سبز و پر‌شورشان توطئه‌هاي شوم دشمنان را بار ديگر نقش بر آب مي‌كنند.
دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري روز 22 خرداد ماه امسال برگزار مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.049 seconds.